Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju:
Polno ime: IRSCOM POSLOVNE STORITVE ROMEO ŠALAMON S.P.
Skrajšano ime: IRSCOM ROMEO ŠALAMON S.P.
Sedež podjetja: Stanetova cesta 9, 3320 Velenje
Davčna številka: 95449957
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 2125749000

Poslovne enote:
MOBTEL Velenjka, Celjska cesta 40, 3320 Velenje, Slovenija
MOBTEL Interspar Šalek, Šaleška cest 112, 3320 Velenje, Slovenija
MOBTEL Mozirje, Na trgu 51, 3330 Mozirje, Slovenija
MOBTEL Tuš Rogaška Slatina, Celjska cesta 13, 3250 Rogaška Slatina, Slovenija
MOBTEL Interspar Vič, Jamova cesta 105, 1000 Ljubljana, Slovenija

1. Splošne informacije

Splošni pogoji spletne trgovine Mobtel so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in veljajo za prodajo blaga, objavljenega na spletni strani www.mobtel.si, spletni trgovini podjetja IRSCOM ROMEO ŠALAMON S.P., Stanetova cesta 9, 3320 Velenje (v nadaljevanju MOBTEL oz. ponudnik). Z uporabo spletne trgovine MOBTEL, se kot uporabnik strinjate, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja, ter da se z njimi v celoti strinjate. Velja, da z oddajo naročila v spletni trgovini, v kakršni koli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

2. Naročanje blaga (potek nakupa)

Ponudba MOBTEL spletne trgovine, se zaradi narave poslovanja spreminja hitro in pogosto. Ob registraciji v sistem MOBTEL, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Nakup preko spletne trgovine www.mobtel.si je možen brez registracije, ko uporabnik lahko uporabi način »Hiter nakup« ali z registracijo na naši spletni strani.

Ko uporabnik izbere želeni izdelek, ga enostavno prenese v voziček s klikom na gumb »Dodaj v voziček«. Ko je artikel v vozičku, sistem izpiše celoten strošek nakupa, skupaj s stroški dostave in ponudi 2 možnosti:
- ogled vsebine vozička, s klikom na gumb »Voziček«,
- nadaljevanje nakupa, s klikom na gumb »Na blagajno«.

Po kliku na gumb »Voziček« sistem izpiše povzetek oz. vsebino nakupovalnega vozička. Tukaj lahko uporabnik spreminja količino artiklov, ki jih želi kupiti ali jih izbriše iz nakupovalnega vozička. V tej rubriki lahko uporabnik uveljavlja tudi veljavne kupone in sicer z vpisom kode, ki jo najde na samem kuponu.

S klikom na gumb »Naprej«, uporabnik nadaljuje z nakupom. Sistem uporabnika vpraša za naslov dostave in naslov plačila, ponudi pa tudi možnost spremembe naslova za dostavo in plačilo. S klikom na gumb »Naprej«, sistem uporabnika vodi do naslednjega koraka »Dostava«, kjer ponudi na izbiro 2 možnosti:
- osebni prevzem, ki je brezplačen,
- dostava preko hitre pošte, ki jo zagotavlja Pošta Slovenije, po ceniku objavljenem na naši spletni strani, pod rubriko »Dostava«.


Na tem koraku je za nadaljevanje nakupa potrebno prebrati tudi »Splošne pogoje poslovanja« in v kolikor jih uporabnik sprejme, mora odkljukati kvadratek, da soglaša s splošnimi pogoji poslovanja. 

S klikom na gumb »Naprej« sistem uporabnika vodi do naslednjega in zadnjega koraka, kjer izbere način plačila:
- Nakazilo preko bančnega računa
- Plačilo po povzetju – za blago plačate ob prejemu izdelkov
- Plačilo preko Pay Pal sistema ali plačilo s kreditno kartico
- Plačilo preko Monete - plačilo z mobilnim aparatom

Po plačilu in oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec možnost preklicati naročilo v roku 1 (ene) ure.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave, pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

3. Načini plačila, cene in akcijske ponudbe

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu pri katerem velja spletna cena,
- z nakazilom na račun IRSCOM ROMEO ŠALAMON S.P., IBAN: SI56 0242 6025 6130 392 (po dani ponudbi oziroma predračunu) pri katerem velja spletna cena,
- s kreditno kartico, pri katerem velja spletna cena,
- Paypal, pri katerem velja spletna cena,
- plačilo po povzetju, pri katerem velja spletna cena.
- Moneta, pri katerem velja spletna cena

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Spletna cena velja za vse člane MOBTEL. Član postane uporabnik z registracijo v spletni trgovini MOBTEL. Vse cene v Spletni trgovini MOBTEL  vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcijske ponudbe v spletni trgovini MOBTEL so lahko dnevne, tedenske ali mesečne in se oblikujejo v odvisnosti od razpoložljive zaloge in povpraševanja po določenih artiklih. Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko.

4. Politika dostave

Dostavo izvaja Pošta Slovenije.
Ob prevzemu pošiljke je potrebno preveriti stanje prevzetega blaga. Če je pošiljka ali blago poškodovano ali kaže znake ropa, je potrebno takoj narediti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpiše tudi kupec. Z vso potrebno dokumentacijo se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino, ki ga Pošta Slovenije obravnava komisijsko. Na podlagi odobritve se naroči nov izdelek ali vrne kupnina.
Pri dostavi na dom, ki jo opravlja dostavna služba Pošta Slovenije, vam bodo zaračunani stroški dostave v višini 4,50 EUR (z DDV) v primeru plačila s paypal, kartico ali po predračunu. V primeru plačila z odkupnino je strošek poštnine 5eur.
Pri spletnem nakupu blaga v skupni vrednosti
 nad 100 eur (z DDV), vam stroške dostave na območju Republike Slovenije krije IRSCom Romeo Šalamon s.p.
V kolikor ste izbrali prevzem blaga po "Pošti Slovenije", boste po odpremi blaga prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov. Dostavna služba Pošte Slovenije dostavlja blago med 08.00 in 16.00 uro. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo ali prevzem pošiljke na vaši pošti.
Možna je dostava blaga na drug naslov, kakor ste ga oddali pri registraciji.
Če želite dostavo na drug naslov, v koraku 2/3 izpolnite "
Naslov za dostavo".
V kolikor se ime in priimek za dostavo razlikuje od naročnikovega, mora biti blago v naprej plačano.
Blago iz zaloge, naročeno do 13. ure, se bomo potrudili odpremiti isti dan. Cene veljajo za naročila v spletni trgovini.

5. Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z nami na telefonski številki: +386 51 344 244 ali [email protected] V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Postopek vračila artikla:
- Ob vračilu artikla prodajalcu, morate priložiti kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Prodajalna Mobtel, Celjska cesta 40, 3320 Velenje, Slovenija.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za vse dodatne informacije se lahko brez zadržkov obrnete na nas: 041 703 699 oziroma na elektronski naslov [email protected]

Po najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Celju.

6. Odstop od nakupa in vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe za nakup izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (mobiteli, monitorji, LCD televizorji ...)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

7. Obdelava osebnih podatkov

Politika varstva osebnih podatkov

Osebni podatki vseh naših obiskovalcev oz. uporabnikov naše spletne strani, so področje, ki mu posvečamo ogromno pozornosti. V skladu z zakonodajo in normami poskrbimo, da dosegamo vse standarde in s tem zagotovimo varno brskanje po spletni strani.

Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki

Podatki o upravljavcu:

IRSCom Romeo Šalamon s.p.

Stanetova cesta 9, 3320 Velenje

Matična številka: 2125749

Telefon: 041 947 593

E-pošta: [email protected]

 

Katere osebne podatke zbiramo in obdelujemo

  • Osnovni kontaktni podatki (ime, priimek, telefonska številka, e-naslov);
  • Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
  • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).
  • Zaradi zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi uporabnikovi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do našega spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen tako imenovani sejni piškot za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. 

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

  • kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
  • kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
  • kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete (npr. za prilagojeno obveščanje o naši ponudbi, ki temelji na oblikovanju profilov);
  • kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (primer bi lahko bil: ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

  • komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
  • tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte, navadne pošte in SMS sporočil);
  • tržno komuniciranje na podlagi prilagojenih oz. individualiziranih ponudb in sporočil, na oblikovanja uporabniških profilov oziroma razvrščanja v skupine, od katerih lahko vsaka prejema tržno komunikacijo z drugačno vsebino. Pri oblikovanju profilov spremljamo tudi posameznikovo aktivnost (kot npr. čas, ki ga posameznik preživi na določeni vsebini, katere vsebine ga zanimajo in odpiranje e-poštnih sporočil) ter frekvenco in vrednost preteklih nakupov;
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
  • za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem

Osnovne osebne podatke hranimo več čas, dokler imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh in ste naročniki na naše novice.

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne more prejeti določenih storitev oziroma z nami skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

 

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven družbe IRSCOM Romeo Šalamon s.p.).

 

Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:

-      da od nas kadarkoli zahtevate:

o   potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;

o   dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;

o   eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;

o   popravek netočnih osebnih podatkov;

o   omejitev obdelave, kadar:

§  oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;

§  je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;

§  osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;

o   izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;

o   izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;

o   prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;

o   da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

  • pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

 

Postopek uveljavljanja pravic

 Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.

 

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

 

Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

 

Osebe, mlajše od 16 let:

Osebe mlajše od 16 let, lahko svoje podatke preko spletne strani posredujejo le z dovoljenjem staršev, rejnikov ali skrbnikov.

9. Piškotki in oglaševanje

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je majhna datoteka, ki se shrani na računalniku ob obisku spletne strani. Piškotki vsebujejo različne informacije, ki jih spletna stran prebere, ko jo ponovno obiščete. Uporablja jih večina sodobnih spletnih strani. Uporabljajo se predvsem za povečanje zadovoljstva uporabnikov, boljše uporabniške izkušnje ter prilagoditve izkušnje vsakemu posamezniku.

Mobtel.si uporablja piškotke, v katerih shranjuje informacije o tem, katere strani uporabnik obišče in spremeni vsebino spletne strani glede na vrsto brskalnika ali glede na druge informacije, ki jih pošlje uporabnik preko brskalnika.

 

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

Ime piškotka

Namen

Čas piškotka

AdWords - A, AdsUserLocale, I, SAG, aptenv, mid

Analiza prodaje, spremljanje obiskov na strani, in ponovno prikazovanje oglasov.

90 dni

Facebook - locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate

Za ponovno targetiranje naših uporabnikov, povečanje interakcijo s sledilci na naših družbenih medijih in izboljšati uporabniško izkušnjo na naših družbenih profilih.

Ne poteče

Google Analytics - utma

Merjenje statistike ogleda strani.

2 leti

Google Analytics- utmb

Merjenje časovne statistike obiska uporabnika na stran.

30 min

Google Analytics - utmc

Omogoča statistiko glede na čas odhoda uporabnika iz strani.

Ob zaprtju spletnega brskalnika

Google Analytics - utmz

Omogoča statistiko obiska in prodaje preko različnih kanalov.

6 mesecev

Google Analytics - utmv

Omogoča segmentacijo uporabnikov na strani.

2 leti

Google Analytics - ga

Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje.

6 mesecev

Google Analytics - cid

Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje

6 mesecev

https_enabled

Piškotek nam pove ali je bil uporabnik preusmerjen na zaščiteni protokol (https).

Na sejo

s_pers_c6

Omogoča delovanje strani in oddajo naročila.

Na sejo

s_pers_c5

Omogoča delovanje strani in oddajo naročila.

Na sejo

ngEnabled

Piškotek omogoča delovanje za napredne brskalnike.

10 let

recently_viewed

Omogoča ogled/prikaz zadnjih ogledanih artiklov.

10 let

 

 
10. Pritožbe


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

IRSCOM ROMEO ŠALAMON S.P.